Sonntag, 26. August 2007

..kontaktannonse?



Jeg starta å drikke når jeg var 14 år. Ganske tidlig - det skjønner jeg nå.Jeg drakk mye, hver helg, fredag og lørdag. Sånn holdt jeg vel på til jeg ble 16. Da forsvant alle de "gamle gode" og jeg satt igjen med folk jeg hverken likte å være sammen med til daglig, eller feste med. Så da ble det slutt på det. Etter at jeg slutta å henge sammen med alle de gamle vennene mine har jeg, hvis jeg har telt riktig, drukket tilsammen 10 ganger. Det er lite det. Altfor lite. Det er først nå i det siste jeg har begynt å tenke på det. Jeg har fått igjen lysten til å feste, ikke nødvendigvis for å bli sørpe dritings (selvom det er gøy det og..) men mest fordi jeg trenger å kome meg ut litt mer. Men for det trenger jeg to ting;1) Folk jeg LIKER å henge sammen med 2) Penger. Jeg har ingen av delene.Men så er jeg forbanna sær og da. På folk. Så det er helt og holdent min egen feil.Men jeg er så jævlig lei av folk som ikke kan drikke uten å grine, legge ut om problemene sine, eller ligge på gulvet og vræle "åh, jeg eeer såå full assa!!!" For ikke å snake om alle pille/hasj-vrakene som forventer at jeg skal tørke svette av panner, holde kramper i sjakk og skremme vekk hallusinasjoner som inneholder rødt gress og nakne monstre.Jeg skal sette inn en kontaktannonse."Jente søker HVA SOM HELST som drikkekompis.NB! Ingen fjortisfyll."Bill.Mrk. Desperat alkis?..eller noe i den duren.. :pJeg tror jeg må flytte. Komme meg vekk fra tomme plasser og døde mennesker.

Keine Kommentare: