Dienstag, 3. Juli 2007


Ba...


Bare 2 dager igjen til ferie. Hele skoledagen består av juleleker, juletegnefilmer, julekaker, julekort og juleverksted.Og på onsdag er det juleshow med mote-oppvisning og "metal"-band. Woho..Jeg har så lyst til å lage noe. Ikke jule-ting, men noe i PhotoShop f.eks.. men til det trenger jeg bilder, og jeg har ingen. *vente på snø* Tror jeg burde dratt langt vekk, er liksom så lei av alle motivene rundt her.Jeg er lei av all musikken min også. Og jeg irriterer meg brunrosa over at jeg har klart å rote bort 1184, Windir CD'en min. Men det er vel naturlig, at man aller helst vil høre på/ha det man ikke har eller finner.På lørdag var Hans Petter og jeg i Oslo. Det var koselig det:) Alltid like koselig å ha han hos meg. Bare så synd at tida går så forbanna fort. Men vi sees igjen om bittelitt over en uke, lille gnom! <3Og i går var det søndagsåpent, så da var jeg ute sammen med foreldrene mine.Ikke så ille mange mennesker som jeg hadde fryktet faktisk. Pluss at jeg klarte å snike til meg et par ekstra julegaver i samme slengen.. :p

Keine Kommentare: