Donnerstag, 26. Juli 2007

*sniff sniff*



Nå er jula over, og jeg må innrømme at den ikke ble så ille som jeg fryktet.Greit, jeg hater salmer, jesus-preik og ekle små nisser, og det tror jeg alltid at jeg kommer til å gjøre. Jeg har sett masse program på tv'en som jeg ikke hadde sett siden jeg var liten. (IKKE 'tre nøtter til askepott' & 'reisen til julestjernen' - de klarer jeg meg veeldig fint uten!!)I tillegg fikk jeg en del gaver, og det hadde jeg ikke regna med.. Kunne sikkert klart meg uten Gwen Stefani & Britneys nye samle-cd, men nå kan jeg bytte dem i de cd'ene jeg selv vil ha, eller evt filmer. I morgen skal jeg til oslo for og bruke litt av pengene jeg fikk, også skal jeg på IKEA! Yes! Jeg kan vandre rundt på IKEA i timevis uten å bli lei.. Mihi.På onsdag drar jeg til Sarpsborg. Akkurat som i fjor. Hæhæ. *glædje sig*Nå skal jeg spille Dungeon Siege, for det er GØY og jeg har ikke spilt det på leeenge!! ^^

Keine Kommentare: