Donnerstag, 26. Juli 2007

I Suck!



Teoritentamen. Merk; TENTAMEN. Ikke eksamen.Anyway, I didn’t pass.Men hva mer kan jeg egentlig forvente etter 6 uker med FRIVILLIG teorikurs hvor jeg ikke har fulgt særlig godt med, løst oppgaver etter fasiten, og nesten ikke lest noe utenom?! Det må bare gå galt det.Men at det skulle gå så galt, det hadde jeg ikke trodd.Man kan ha 27 feil. Jeg trodde det var mange. Jeg hadde 22 FOR MANGE. Det vil si 49 feil. Jepp, jeg vet. Ikke noe å være stolt av akkurat.Jeg tror jeg fikk flest feil av alle.Men jeg kan jo trøste meg med at ingen av de 8 andre klarte det heller.. Dusteteori. Man får jo ikke kjørt opp så lenge ikke teorien er bestått. Og akkurat nå føles det som om jeg aldri skal klare det.Synd jeg ikke kan skylde på andre enn meg selv.

Keine Kommentare: